Menu
Přihlášení Košík 0
Váš košík je prázdný :(

Vedoucí zákaznické podpory - mzda odpovídající vedoucí pozici

Praha 9 Plný úvazek Přidáno: 5.8.2020

V Armedu je od začátku zákazník na prvním místě. Hledáme vedoucí/ho zákaznické podpory, která/ý nám pomůže prosazovat tuto naší firemní hodnotu. A to jak pro české, tak zahraniční zákazníky.

Popis pozice

Na uvolněné místo hledáme nového kolegu se zkušenostmi s řízením menšího zákaznického centra. 

Vaším úkolem bude koordinovat a rozvíjet zákaznickou podporu pro českou i anglickou verzi e-shopu, ale také spolupráce s našimi kamennými prodejnami, obchodním oddělením a oddělením on-line marketingu.

K dispozici budete mít několikačlenný tým, který se ale stále rozrůstá.

Klíčové pro nás jsou manažerské dovednosti a zkušenosti z provozu zákaznického oddělení.

Od zájemce požadujeme:

  • znalosti z využívání helpdesku pro efektivní práci s emaily, chatem a dalšími online kanály
  • zkušenosti s řízením telefonické komunikace přes aplikaci pro call centra
  • znalost základních pravidel pro vedení komunikace se zákazníky
  • zkušenosti s vedením menšího kolektivu
  • znalost anglického jazyka na úrovni samostatného mluveného projevu

Co můžete očekávat od nás kromě odpovídající mzdy a benefitů?

  • Ohromně zajímavou, různorodou a naplńující práci, na jejímž konci může být odměna v podobě poděkování od zákazníka
  • Žádný stereotyp, protože naše firma rychle roste a s tím přichází nutné změny
  • Prostor pro vlastní nápady a seberealizaci (dokud budou v souladu s firemními hodnotami a firemní vizí)
  • Možnost dalšího kariérního růstu
  • Podílení se na vstupu Armed na evropský trh
  • V případě zájmu home office 

Přestože máme dost specifický sortiment, naše zákaznické oddělení funguje stejně, jako v každém  jiném (dobrém) e-shopu. Částečná znalost sortimentu je jistě výhodou, ale u vedoucí pozice potřebujeme hlavně schopnost řízení a převzetí odpovědnosti. 

Těšíme se na Vaší odpověď.

Zaujali jsme tě?

napiš nám

Nebo si prohlédni další volné pozice